Cortezo
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:06, 14 Lip 2009 Temat postu: Zaklęcia demonów (ciemności) |
|
|
1lv. Magia ciemności sprawia że po śmierci zabity budzi się w martwym ciele i ałtomatycznie leczy.
1lv.OSŁABIENIE - osłabia organizm ofiary, przez co jest ona podatna na obrażenia, zaklęcia, choroby i zatrucia. Wymagany jest kontakt wzrokowy.
2lv.WAMPIRZY DOTYK - zaklęcie pozwalające, wyssać energię życiową lub magiczną z ofiary. Wymagany jest kontakt cielesny... DOTYK NO! CO WY SOBIE KURNA MYŚLICIE?!
3lv.MAGICZNY KOLEC - tworzy magiczny szpikulec, który potrafi przebić się przez przeszkody. Kolec ten można w każdej chwili wysadzić, wybuchnie on wtedy na malutkie kolce, które zadają małe obrażenia, ale nadrabiają to dużą ilością. Magiczny Kolec należy wypuścić z rozmachem i siłą, żeby nabrał prędkości.
4lv.STRACH - zasiewa w sercu ofiary niezrozumiałą panikę i zmusza ją do zachowań, jakie są zgodne z tymi gdy się boi.
5lv.TRUJĄCY POCISK - wypuszcza pocisk naładowany spaczoną energią, w kontakcie z celem, zadaje lekkie obrażenia i zatruwa cel.
6lv.SZALEŃSTWO - miesza w umyśle ofiary, czyniąc poważne szkody w jej psychice. Ofiara słabego umysłu może popaść w szaleństwo, zaś osoba silnej woli, może nabawić się bólu głowy xP Wymaga kontaktu wzrokowego.
7lv.WYSSANIE - rzucając to zaklęcie, rzucający otacza się negatywną aurą, wpatrując się w swą ofiarę, rzucający wykonuje gest jakby chciał przywołać ofiarę do siebie, po wykonaniu gestu zaklęcie aktywuje się i raniąc ofiarę przywołuje z niej dwie kule energii żywotnej (czerwone), bądź magicznej (niebieskie) które wchłania rzucający.
8lv.CIAŁO W UMYSŁ - wykonując serię gestów, rzucający odbierając sobie część energii witalnej i przeistacza ją w magiczną. Towarzyszy temu czerwony krąg z tajemnymi symbolami, oraz niebieski błysk zdobytej energii.
9lv.UMYSŁ W CIAŁO - wykonując serię gestów, rzucający odbiera sobie część energii magicznej i przeistacza ją w witalną. Towarzyszy temu niebieski krąg z tajemnymi symbolami, oraz czerwony błysk zdobytej energii.
10lv.ANIMACJA MARTWEGO - ożywia zwłoki w dowolnym stanie rozkładu i zmusza je do służenia, woli rzucającego owe zaklęcie (cały czas pobierana jest energia magiczna).
11lv.KWASOWA STRZAŁA - nasyca strzałę trucizną, gdy trafi cel zatruwa go. Moc trucizny zależy od mocy rzucającego, oraz poświęconej uwagi przy rzucaniu zaklęcia.
12lv.CISZA - ofiara tego zaklęcia nie może posługiwać się magią. Czas trwania Ciszy i jej moc zależy od rzucającego.
13lv.PRZEŁAMANIE WOLI - zaklęcie przłamuje wolę ofiary i zmusza ją do wykonania czynności, jaką zarzyczy. Zaklęcie to może tak silnie oddziaływać, że można zarzyczyć sobie by ofiara zginęła i faktycznie tak się stanie ^^'
14lv.ZAMROCZENIE - ofiara zostaje wykluczona z normalnego trybu życia, przechodzi w stan wegetacji. Wymagany jest kontakt wzrokowy, oraz wyjątkowe skupienie, inaczej czar będzie działać krótko.
15lv.NIEWIDZIALNOŚĆ - sprawia, że osoba na którą rzuci się czar staje się niewidzialna (zaklęcie nie działa na żucającego zaklęcie).
16lv.NEKROSPĘTANIE - ofiara zaklęcia, musi być umierająca. Zostanie przywrócona do życia i utrzymywana za pomocą magii, jednak na jej umyśle zaciska się niewidoczna obręcz, ograniczająca jej wolę do rozkazów wydanych przez rzucającego zaklęcie. Z zaklęcia praktycznie nie da się wyrwać ofiary, może to się jednak stać przez nagły wypadek. Kiedy czas trwania zaklęcia się skończy, ofiara zapada w letarg i po kilku dniach umiera.
17lv.PIEŚŃ UMARŁYCH - wpadając w trans, rzucający śpiewa w niezrozumiałym języku pieśń, która budzi do życia trupy wkoło. Pieśń pochłania dużo energii magicznej, najlepiej gdy śpiewa ją kilka osób.
21lv.PALEC ŚMIERCI - kierując palec wzkazujący w kierunku ofiary i wypowiadając formułkę w obcym języku. Jeśli ofiara nie zasłoni się szybko jakimś zaklęciem ochronnym zginie, jeśli się zasłoni odnosi śmiertelne rany. Ofiary zaklęcia nie da się wskrzesić(tego zaklęcia można użyć tylko raz w czasie walki).
Post został pochwalony 0 razy
|
|