www.elementum.fora.pl
Walka żywiołów, ogień kontra skała i przyjażń powietza z wodą
Obecny czas to Pią 21:52, 10 Maj 2024

Zaklęcia wody

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.elementum.fora.pl Strona Główna -> Księgi zaklęć
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Cortezo
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 15:45, 20 Cze 2009    Temat postu: Zaklęcia wody

Lv.1 na początek lekka magia czyli delikatna władza nad żywiołem np. zmieniania kształtu wody, wykrywanie wody i Zamienianie wody w lód(na początku to ylko szron)

1lv.MIAŻDŻĄCA FALA - tworzy falę uderzeniową z wody, która może powalić, ogłuszyć i pomoczyć przeciwnika xD (Ale nie musi)

2lv.LODOWY POCISK - tworzy kulę mrozu, która w kontakcie z celem spowalnia go chłodem, bądź nawet zamraża.

3lv.CHŁÓD - dotykiem, ochładza wybrany cel, niwelując efekt podpalenia xP Można też użyć tego zaklęcia, koncentrując się bardziej by zamrozić cel ^^

4lvARKTYCZNY PODMUCH - zaklęcie szybko wyczerpujące energię magiczną, powodujące, że z ust rzucającego zaklęcie wydobywa się chłodne powietrze na odległość 3 metrów.

5lv.STRZAŁA ZIMNA - otacza strzałę lodową energią, gdy strzała uderzy w cel przymraża go. Wymagana strzała xP

6lv.CIOS CHŁODU - zadaje potężny atak lodowy bronią do walki wręcz.

7lv.NOVA MROZU (jakby ktoś niewiedział nova to taka gwiazda) - wytwarza lodową falę wstrząsową wkoło rzucającego zaklęcie.

8lv.CHODZENIE PO WODZIE - koncentrując się, umożliwiony jest chód po wodzie.

9lv.ODDYCHANIE W WODZIE - zaklęcie pozwala, oddychać pod wodą.

10lvLODOWA TARCZA - tworzy wokół celu lodową barierę, która pochłania zaklęcia wody&lodu, oraz spowalnia, bądź zamraża przeciwników.

11lv.DESZCZ REGENERACJI - wytwarza deszcz, którego krople leczą rany i odnawiają energię magiczną wszystkich którzy są poddani działaniu deszczu, regeneracja magiczna nie dotyczy rzucającego zaklęcie. Zaklęcie te wymaga podtrzymywania.

12lv.ZAMIEĆ - wytwarza burzę gradową, z silnym wiatrem, która rani wszystkich w zasięgu działania. Czar podtrzymywany, szybko zużywający energię magiczną.

13lv.ŻYWIOŁAK WODY - przywołuje z wybranego źródła wody żywiołaka, który jest podległy woli twórcy, dużo będzie zależeć od stopnia koncentracji i poświęconej uwagi jaką się żywiołaka obdarzy.

14lv.OŻYWIENIEC MROZU - przywołuje lodową istotę, która jest w stanie ciskać lodowymi pociskami, istota jest podległa woli twórcy. Przywołanie tej istoty trwa dłuższy czas.

15lv.WODNE ZWIERZE - tworzy wodne potwory pod kontrolą(trudne do poknania .bo mogą zmieniać kształt.

W czasie gry można wymyślać własne zaklęcia ale trzeba je wpisać w temacie własne zaklęcia i czekać na ich ztwierdzenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cortezo dnia Sob 23:52, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.elementum.fora.pl Strona Główna -> Księgi zaklęć Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin