Cortezo
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:42, 20 Cze 2009 Temat postu: Zaklęcia ziemi |
|
|
Lv.1 Lekka magia czyli delikatne wpływanie na żywioł np. wykrywanie roślin i przyśpieszanie ich wzrostu.
1lv.OPLĄTANIE - po rzuceniu tego zaklęcia, korzenie, pnącza, wszelka tego typu roślinność oplata się wkoło celu. Wymagana jest tylko roślinność jaka wkoło xD
2lv.OCZY LASU - pozwala zobaczyć z perspektywy drzew i istot żyjących w lesie, co się dzieje w lesie.
3lv.KOROWA SKÓRA - otaacza ciało celu korą, która dodatkowo przed obrażeniami i ochrania przed zaklęciami ziemi. Do rzucenia tego zaklęcia wystarcza odrobina skupienia.
4lv.KAMIENNA SKÓRA - otacza ciało celu kamienną skorupą, która chroni skutecznie przed obrażeniami i pociskami, a także zaklęciami. Żeby rzucić zaklęcie należy się mocno skoncentrować.
5lv.LEKKI KROK - sprawia, że rzucający zaklęcie szybciej się przemieszcza, oraz nie zostawia za sobą śladów na terenie zielonym.
6lv.CIAŁO W KAMIEŃ - przemienia ciało przeciwnika w kamienny posąg. Żeby zamienić w całości w kamień należy się mocno skupić (to trwa tylko jakiś czas).
7lv.KAMIEŃ W CIAŁO - odwrotny proces do poprzedniego(np.jak ciebie ktoś potraktuje tym pierwszym).
8lv.KAMELEON - rzucając te zaklęcie, postać upodabnia się do otoczenia wkoło niej (tylko na terenie na kturym jest choć troche zieleni(zaklęcie pobiera barwnik roślin)).
9lv.OŻYWIENIE ROŚLINY - zaklęcie to powoduje, że wybrana roślina pobudza się jeszcze bardziej do życia i poddaje się woli rzucającego zaklęcie. Można tak ożywić mniejsze drzewa i większe rosliny, by pomogły w walce.(wiem że przypomina lekką magię ale jest durzo bardziej efektowne)
10lvPOWSTRZYMANIE ROŚLINY - zmusza do wegetacji żywsze rośliny.(czasami atakują nas złe rośliny)
11lv.RUCHOME PIASKI - wytwarza w danym polu ruchome piaski. Zaklęcie podtrzymywane, wymaga durzo energi.
12lv.TRZĘSIENIE ZIEMI - w określonym polu wytwarza wstrząsy, które zachwieją równowagę przeciwników. Zaklęcie może objąć duży teren i można nim zniszczyć budynki. Do rzucenia zaklęcia jest wymagany spokój i koncentracja. (czyli troche czasu)
13lv.ŻYWIOŁAK ZIEMI - tworzy żywiołaka ziemi, jest on wytrzymałym wojownikiem i jest poddany woli twórcy.
14lv.KAMIENNY GOLEM - tworzy kamiennego golema, który jest odporny na magię i jest wytrzymały. Przywołanie golema trwa 15 minut, wymagane jest przy tym skupienie.
17.KRATER-rzucający zaklęcie uderz pięścią w podłoże powodując osunięcie się ziemi i tworząc olbrzymią dziure.
16lv.PRZYWOŁYWANIE ZWIERZĄT - pozwala przywołać dowolne zwierze zarówno magiczne i zwykłe (zwyjątkiem smoków) ale wymaga czasu.
W czasie gry można wymyślać własne zaklęcia ale trzeba je wpisać w temacie własne zaklęcia i czekać na ich ztwierdzenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cortezo dnia Sob 23:57, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|