www.elementum.fora.pl
Walka żywiołów, ogień kontra skała i przyjażń powietza z wodą
Obecny czas to Pią 7:35, 10 Maj 2024

Zaklęcia ziemi

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.elementum.fora.pl Strona Główna -> Księgi zaklęć
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Cortezo
Administrator



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 15:42, 20 Cze 2009    Temat postu: Zaklęcia ziemi

Lv.1 Lekka magia czyli delikatne wpływanie na żywioł np. wykrywanie roślin i przyśpieszanie ich wzrostu.

1lv.OPLĄTANIE - po rzuceniu tego zaklęcia, korzenie, pnącza, wszelka tego typu roślinność oplata się wkoło celu. Wymagana jest tylko roślinność jaka wkoło xD

2lv.OCZY LASU - pozwala zobaczyć z perspektywy drzew i istot żyjących w lesie, co się dzieje w lesie.

3lv.KOROWA SKÓRA - otaacza ciało celu korą, która dodatkowo przed obrażeniami i ochrania przed zaklęciami ziemi. Do rzucenia tego zaklęcia wystarcza odrobina skupienia.

4lv.KAMIENNA SKÓRA - otacza ciało celu kamienną skorupą, która chroni skutecznie przed obrażeniami i pociskami, a także zaklęciami. Żeby rzucić zaklęcie należy się mocno skoncentrować.

5lv.LEKKI KROK - sprawia, że rzucający zaklęcie szybciej się przemieszcza, oraz nie zostawia za sobą śladów na terenie zielonym.

6lv.CIAŁO W KAMIEŃ - przemienia ciało przeciwnika w kamienny posąg. Żeby zamienić w całości w kamień należy się mocno skupić (to trwa tylko jakiś czas).

7lv.KAMIEŃ W CIAŁO - odwrotny proces do poprzedniego(np.jak ciebie ktoś potraktuje tym pierwszym).

8lv.KAMELEON - rzucając te zaklęcie, postać upodabnia się do otoczenia wkoło niej (tylko na terenie na kturym jest choć troche zieleni(zaklęcie pobiera barwnik roślin)).

9lv.OŻYWIENIE ROŚLINY - zaklęcie to powoduje, że wybrana roślina pobudza się jeszcze bardziej do życia i poddaje się woli rzucającego zaklęcie. Można tak ożywić mniejsze drzewa i większe rosliny, by pomogły w walce.(wiem że przypomina lekką magię ale jest durzo bardziej efektowne)

10lvPOWSTRZYMANIE ROŚLINY - zmusza do wegetacji żywsze rośliny.(czasami atakują nas złe rośliny)

11lv.RUCHOME PIASKI - wytwarza w danym polu ruchome piaski. Zaklęcie podtrzymywane, wymaga durzo energi.

12lv.TRZĘSIENIE ZIEMI - w określonym polu wytwarza wstrząsy, które zachwieją równowagę przeciwników. Zaklęcie może objąć duży teren i można nim zniszczyć budynki. Do rzucenia zaklęcia jest wymagany spokój i koncentracja. (czyli troche czasu)

13lv.ŻYWIOŁAK ZIEMI - tworzy żywiołaka ziemi, jest on wytrzymałym wojownikiem i jest poddany woli twórcy.

14lv.KAMIENNY GOLEM - tworzy kamiennego golema, który jest odporny na magię i jest wytrzymały. Przywołanie golema trwa 15 minut, wymagane jest przy tym skupienie.

17.KRATER-rzucający zaklęcie uderz pięścią w podłoże powodując osunięcie się ziemi i tworząc olbrzymią dziure.

16lv.PRZYWOŁYWANIE ZWIERZĄT - pozwala przywołać dowolne zwierze zarówno magiczne i zwykłe (zwyjątkiem smoków) ale wymaga czasu.


W czasie gry można wymyślać własne zaklęcia ale trzeba je wpisać w temacie własne zaklęcia i czekać na ich ztwierdzenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cortezo dnia Sob 23:57, 11 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.elementum.fora.pl Strona Główna -> Księgi zaklęć Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin